XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
- aurkezpen argi eta erakargarria;
- hizkera malgu eta sinplea;
- ekintza fisiko eta adimenekoak eskatzea;
- prozesua norberak kontrolatzeko bideak;
- ikastekniketako entrenamendua;
- ikastaro eta ikasleei egokitutako feedback-sistema.
Hau da, irakaskuntz mota honek bere molde eta problematika bereziak dituela; hasieran esan bezala, ez dela ohizkoa bezalakoa.
Gai hauek sakonki jorratzeak denbora gehiegi eramango luke.
Alabaina hemen jaso ditugun
Proiektu honek, gaia OHOko ikastaroak izan edo hizkuntzen irakaskuntza, beti prozesu berari jarraitzen dio: berehala azalduko dugunari.
Akademikoa ala ez-akademikoa?
Teorikoa ala praktikoa?
Aurre-entrenamenduarekin edo zabala?
Zein mailatakoa?
Ikasleen beharrak.
Zenbat denbora dute?
Zein da ikasleen motibazioa?
Nola bizi dira?
Zein hizkuntz maila dute?
Zer lortu nahi da?
Zein dira helburu zehatzak?
Formulaturik al daude?
Ebaluatzeko modukoak al dira?
Zenbatekoa izan daiteke hasierako inbertsioa?
Ba al dugu finantziazio-iturririk?
Ba al dago irakasle finkorik?
Ba al dago erreprodukzio-gailurik: magnetofoi, diagramazio, inprimaketa, grabazio...?
Nolakoa da egitura administratiboa?
Zenbateko ikasle-multzoa informatu eta organiza daiteke?
Zein baliabide informatiko, publizitario eta sustabiderako aplika daitezke?
Azken finean, idaztea da informazioak taxutzeko modurik eraginkor eta merkeenetako bat.